Χάρτινος κόσμος!

Λάμπεις κι ο κόσμος σταματά να γυρίζει
όλα κυκλώνουν τη μορφή σου ξανά
αναρωτιέμαι αν είναι αλήθεια
ή ζω σε όνειρο πια!

Κοιτάω γύρω πουθενά δε σε βρίσκω
ψάχνω το λόγο να υπάρχω για μας
χάρτινος κόσμος από στάμπες μελάνι
πίσω από όνειρα!

Ψηλά τα μάτια οσό μπορώ ταξιδεύω
κοιτάω μάταια να σε βρω εκεί
εκεί που πάντα χάρτινα είχες ζήσει
και δεν θα ξαναρθείς!

Χάρτινο κόσμο κάποτε μου 'χες δώσει
πίσω στον δίνω, σειρά μου κι εγώ
να βρω κουράγιο να τσακίσω τα λάθη
και δεν ξαναγυρνώ!

3 σχόλια:

  1. Σε ένα χάρτινο κόσμο δεν θα ζήσουμε καθώς η αλήθεια μας είναι πολύ μεστή για να τον αντέξει το ψεύτικο χαρτί του... Υπέροχο, όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η δική μου αλήθεια γίνεται μελάνι για να τον αλλάζει...είναι ο μόνος ΜΟΥ τρόπος...
    Φιλιά αγαπημένη μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η δική μου αλήθεια γίνεται μελάνι για να τον αλλάζει...είναι ο μόνος ΜΟΥ τρόπος...
    Φιλιά αγαπημένη μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή